Az egyéniség marketing olyan kisvállalkozóknak segít, akik saját maguk fémjelezte termékkel vagy szolgáltatással szeretnének pénzt keresni, miközben minél több embernek segítenek.
Az egyéniségen alapuló marketing kommunikáció a termék vagy szolgáltatás és a pénz között a legegyenesebb út azoknak, akik szívüket-lelküket is beleteszik abba, amit ajánlanak vevőiknek.
Mondtam már, hogy nem szeretem annyira a vállalkozás szót? Nem akarom, hogy olyan nehéz legyen valami, amit a vállunkra veszünk. De a szívvel-lélekkel szó tetszik – ebből kiindulva a szívvel-lélekkel végzett hivatásodat akár szívvelkedésnek is nevezhetjük.
A GYakran Ismételt Kérdéseket ezzel a marketingmentes marketinggel kapcsolatosan egyfajta játékos kérdés-felelet formába foglaltam, elvégre író is vagyok szívvel-lélekkel.
Az EGYÉNISÉG MARKETING szolgáltatási területed királynőjévé tesz
Aki kérdez, az TE, a szakterületed Tündér Királylánya – TK
Aki válaszol, az ÉN, most egyszerűen Egyéniség Marketing, vagyis EM
TK: – Miért kell nekem a marketing?
E. M.: – Mert ez az a folyamat, ami megkeresi számodra a vevőt, felértékeli a termékedet, és nemcsak a pénzt, de az elismerést is meghozza számodra.
TK: – Miért kell nekem marketinggel foglalkoznom?
E. M.: -Azért, hogy kapcsolatban legyél a vevővel, ne kelljen közbülső embereknek pénzt, sok-sok pénzt adnod azért, amit te is megtehetsz, ráadásul sokkal jobban meg tudod tenni, az egyéniségedre támaszkodva.
TK: – Mi van, ha nem szeretek marketinggel foglalkozni?
E. M.: -Akkor nézd meg, hogyan teszem én. Igazából csak beszélgetek róla. Szeretsz beszélgetni?
TK: – Igen.
E. M.: -Tudsz beszélni a termékedről?
TK: – Na arról rengeteget tudok beszélni. Egész nap tudnék róla beszélni.
E. M.: -És mit gondolsz, ha a vevőd kérdez téged, akkor válaszolnál neki?
TK: – Persze, mindig nagy öröm, ha kérdeznek a termékről, mert akkor tudom, mit szeretnek abban, amit készítek, és a következő terméket már neki, saját igényeire tudom elkészíteni.
E. M.: -Nos képzeld, ezt kell csak tenned abban az egyéniség marketingben, amit én mutatok.
TK: – De akkor én ezt már tudom magamtól is?
E. M.: -Beszélni tudsz magadtól is. A termékedet is te ismered legjobban. Én meg azt tudom, hogy milyen apróságokat kell még belefoglalnod a beszélgetésbe, meg a weboldaldra, meg a névjegykártyádra, hogy akár duplán-triplán, de lehet hogy tízszer-húszszor hatásosabb legyen.
TK: – Nem tudnád megtenni te számomra?
E. M.: -Sokkal több időben, mert meg kellene tanulnom a te szakmádat hozzá. Ezért aztán elkérném legalább a fele pénzt.
TK: – Ez már ismerős. Sok helyen elkérik a fele pénzt, például a boltok, és aztán még nekem kellene árengedményt adnom a maradékból.
Nos ez az. Ezzel szemben én azt ajánlom, hogy beszélgess a vevőkkel, foglald bele amiket mondok, kérd meg őket arra, amit én kérek, és árengedmény helyett EMELHETED az áraidat!
TK: – Nem mondod komolyan. Emelhetem?
E. M.: -Igen. Ha egyéni terméket készítesz, ha benne van az egyéniséged a marketingedben, akkor messziről vonzani fogod a vevőket, ha híre megy. Ki fogsz tűnni mások termékei közül.
TK: – OK, mit kell csinálnom?
E. M.: -Nos, összeszedned a terméked jellemzőit, és a sajátodat, és addig játszunk együtt vele, amíg létrehozzuk nemcsak az egyéniség marketinged elemeit, de ugyanakkor nem érzed majd munkának, amit ezzel a résszel töltesz, hiszen annyira kézre fog állni.
TK: – És nem fogom a fele bevételemet másoknak adni.
E. M.: -Sőt, az 50% helyett lehet hogy még a 100%-on felül is fogsz keresni, mert emelni fogod az áraidat. Nos, jól hangzik?
TK: – Szeretnék rá aludni egyet.
E. M.: -OK, de ha velem akarsz dolgozni, akkor addig is tegyél meg magadnak egy szívességet. Kérd le az ingyenes tanulmányt, ami megmondja, hogy mi kell az sikeres egyéniség marketingedhez , és írjál minden egyes rublikába legalább egy dolgot. Ahová nem tudsz, nos az az, ahol jól jöhet, hogy alszol rá. Reggelre tudni fogod.
TK: – Köszönöm. Hol kérjem le ezt az ingyenes sikeres egyéniség marketing tanulmányt?
E. M.: -Nem tanulmány, mert nem tanítani akarlak, csak egy lista, amit gyorsan átnézhetsz, és a weboldaladra, vagy marketingedre, vagy üzletedre nézve gyorsan kitölthetsz. Nem kell megtanulnod az egyéniség marketinget, csupán alkalmazni. Gyorsabb, nem? Csak egy e-mailcím, egy kattintás, és nálad van.
TK: – Egy e-mail cím, és persze a spam mappába érkezik.
E. M.: -De te kihalászod a spam mappából, és utána hozzáadod a küldőt a megbízhatókhoz, ugye? Így ha tetszik a sikeres egyéniség marketing lista, akkor legalább tudod, hol köszönheted meg.
TK: – Megköszönni egy hírlevélnek?
E. M.: -Én vagyok mögötte, a hírlevelet én írom, és az én szívem örül, ha válaszolsz nekem. Mert én is egy királynői egyéniség vagyok…..
TK: – Nos, köszönöm! Viszont látásra!
E. M.: -Szó szerint a viszont látásra, viszont olvasásra, hiszen a listához kapcsolódóan fogok küldeni cikkeket is. Ugyanis a FONTOS dokumentumban felsorolt elemeket kell egyre jobbá, egyénibbé tenned. Legyen minden napod egyre szebb, jobb, csodásabb!
Az egyéniség marketing olyan vállalkozóknak segít több pénzt keresni, akik értéket adnak át, szívük-lelkük benne van, és nem szeretnének a marketinggel több mint idejük 20%-aban foglalkozni.