Ha van valamid, akár szolgáltatás, akár termék, vagy akár te magad, mint szakértő, vagy mint nagybetűs egyéniség, akkor azt mivel mutatod meg? Na mivel?
Egy kép felér ezer szóval. És a kép adja el a terméket. És gyerekkoromban az AblakZsiráfban is volt sok kép. Ma meg a FaceBook a képeskönyvünk. A marketing cikkek 99.9 %-ban van kép, és nem véletlenül.
Röviden azért, mert a világunk átalakult írásosból írásképessé. Hihetsz nekem, ezelőtt 12 évvel a hivatkozás számított, később a startlap oldalon való fennlét, majd a google keresés, de most már a kép az elsődleges. Ha nem hiszed, akkor is kipróbálhatod.
- mert egy kép ezer szóval felér
- mert a kép jobban kifejezi a hangulatodat, mint a szó (kivéve a költőknél, de már ők is képpel rakják ki a verset… hmmm), vagyis a kép KÉPes egy életérzést átadni, így erősíti az írott kommunikációt is
- mert emberek sokkal többször megnézik a képet, minthogy elolvasnák a szöveget
- mert a nagy hírportálok is egyre több képet, illetve képriportot használnak, és ők tudják, mi kell az embereknek
- mert a FaceBook is képből él, vagyis a képet többször és több embernek mutatja meg, ráadásul többen is likeolják
- mert ha már már megnézik a képet, akkor megnézik mellette a szöveget is
- ha like-olják a képedet, példának okáért a sefie-det, akkor szívesebben kattintanak rá a mellette lévő linkre
- mert a mai recepteket is az ételfotók adják el
- mert én azt mondtam (ezzel lehet vitatkozni, de miért is tennéd?)
- mert mindenkinek van okostelefonja, vagy legalább egy fényképezőgépe, és egyébként is fényképezel, – miért ne mutatnád meg?
- és mert így leszel látható… logikus, nem?
Ha pedig végre megmutatod, akkor miért ne használnád ki a szívvel-lélekkel alkotott szolgáltatásod bemutatására?