11 ok, hogy miért légy kép-es a marketing üzeneteidben is

Ha van valamid, akár szolgáltatás, akár termék, vagy akár te magad, mint szakértő, vagy mint nagybetűs egyéniség, akkor azt mivel mutatod meg? Na mivel?

Egy kép felér ezer szóval. És a kép adja el a terméket. És gyerekkoromban az AblakZsiráfban is volt sok kép. Ma meg a FaceBook a képeskönyvünk. A marketing cikkek 99.9 %-ban van kép, és nem véletlenül.

Röviden azért, mert a világunk átalakult írásosból írásképessé. Hihetsz nekem, ezelőtt 12  évvel a hivatkozás számított, később a startlap oldalon való fennlét, majd a google keresés, de most már a kép az elsődleges. Ha nem hiszed, akkor is kipróbálhatod.

  1. mert egy kép ezer szóval felér
  2. mert  a kép jobban kifejezi a hangulatodat, mint a szó (kivéve a költőknél, de már ők is képpel rakják ki a verset… hmmm), vagyis a kép KÉPes egy életérzést átadni, így erősíti az írott kommunikációt is
  3. mert emberek sokkal többször megnézik a képet, minthogy elolvasnák a szöveget
  4. mert a nagy hírportálok is egyre több képet, illetve képriportot használnak, és ők tudják, mi kell az embereknek
  5. mert a FaceBook is képből él, vagyis a képet többször és több embernek mutatja meg, ráadásul többen is likeolják
  6. mert ha már már megnézik a képet, akkor megnézik mellette a szöveget is
  7. ha like-olják a képedet, példának okáért a sefie-det, akkor szívesebben kattintanak rá a mellette lévő linkre
  8. mert a mai recepteket is az ételfotók adják el
  9. mert én azt mondtam (ezzel lehet vitatkozni, de miért is tennéd?)
  10. mert mindenkinek van okostelefonja, vagy legalább egy fényképezőgépe, és egyébként is fényképezel, – miért ne mutatnád meg?
  11. és mert így leszel látható… logikus, nem?

Ha pedig végre megmutatod, akkor miért ne használnád ki a szívvel-lélekkel alkotott szolgáltatásod bemutatására?

About The Author

Kozma Emese Kinga

Író, online marketing szakember, életművész, költő, jó barát.... Ezeket szokták mondani rólam. De a legaranyosabb az volt, hogy királynői egyéniség - ebből lett az Egyéniség Marketing, ami viszont egészen biztosan a Marketing Királynője!